پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240544
واکسن وارد شده به ايران واکسن آنفلوآنزا بود
تاریخ انتشار : 1399/10/13 09:21:46
نمایش : 1545
يک منبع آگاه ضمن تکذيب خبر ورود واکسن کرونا به کشور گفت: محموله اي که شب گذشته وارد ايران شد واکسن آنفلوانزاي است که شهريور ماه توسط ايران سفارش داده شده اما تحريم‌هاي آمريکا مانع از ارسال آن به سمت ايران شده بود
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خبري در برخي از رسانه ‎ها مبني بر بارگيري يک محموله واکسن‌ کروناي خريداري شده ⁧ايران⁩ از⁧ کره‌جنوبي⁩ و ورود آن توسط شرکت هواپيمايي فارس اير قشم منتشر شد.
يک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار دانا ضمن تکذيب خبر ورود واکسن کرونا به کشور گفت: محموله اي که شب گذشته وارد ايران شد واکسن آنفلوانزاي است که شهريور ماه توسط ايران سفارش داده شده اما تحريم‌هاي آمريکا مانع از ارسال آن به سمت ايران شده بود.
 
وي ادامه داد: شب گذشته يک فروند هواپيماي باري به مقصد سئول از ايران پرواز کرده و محموله واکسن آنفلوانزا را در فرودگاه امام خميني (ره) تخليه کرد.
 
اين منبع آگاه افزود: اصلا کره جنوبي درليست کشورهاي که واکسن کرونا را در اختيار دارند قرار ندارد، جهت تهيه واکسن کرونا از طريق راه هاي ديگر و هم از طريق واکسن توليد داخل در حال پيگيري هستيم.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html